portfolio web templates

Reparasjon

Bare velg den måte som passer deg beste altid her til hjelpe deg 

Mobirise

Drop In

Hos oss må du ikke bestille time for å levere mobilen din til reparasjon. Kom innom når det måtte passe deg, og vi vil reparere mobilen din så fort det lar seg gjøre. Ved DROP-IN service følger du et vanlig kø-system, men ved knust glass vil det normalt ikke gå lenger enn maks en time eller to før mobilen din er klar igjen.

Mobirise

Timebestilling

Bestill en time hos oss via hjemmesiden vår og unngå kø. På denne måten vil din telefon bli reparert på den timen du har bestilt.

Timebestilling kan gjøres gjennom Telefon samtale Ring 95458241

Mobirise

Post Sending

Vi har et landsdekkende reparasjonstilbud!
Dette betyr at selv om du ikke bor i Hamar eller ikke har tid til å komme innom, så kan du fremdeles få telefonen reparert her hos oss. Her er hva du må gjøre:

1. Gå inn på vår nettside og registrer telefonen gjennom vårt Online ServiceWEB system.
Husk å registrere korrekt informasjon slik at det ikke blir noen misforståelser.

2. Pakk så telefonen godt inn, slik at den ikke tar skade under postsending. Send den til oss:

Adresse

3. Send oss en e-post med sporingsnummeret på pakken. Reparasjon vil være avhengig av telefon og skadeomfang. Retursending og pris blir avklart mellom kunde og HelloIT.

4. Du vil motta en digital faktura fra oss. Når denne er betalt vil du få produktet i retur og en epost med sporingsnummeret på pakken. 

Mobirise

ON-SITE

Onsite reparasjon er en tjeneste for deg som har behov for full service,
slik at du kan konsentrere deg om å bruke tiden din på viktigere ting.
Vi kommer til din bedrift og reparerer mobiltelefonen din mens din hverdag går som normalt.